رسانه‌های ضد انقلاب همچنان بر مدار پروژه کشته‌ سازی از مرگ دختران جوان تولید محتوا می‌کنند و همچنان هم هیچ ابایی از گفتن دروغ ندارند. حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه‌ها با رمز نگین عبدالملکی منتشر شده است.

پروژه کشته‌سازی از مرگ دختران جوان

به گزارش همشهری آنلاین، در روز ۲۱ مهرماه در خبرگزاری فارس خبری در خصوص مصرف مشروبات الکی تقلبیِ دست‌ساز توسط چند جوان در منطقه آبشینه همدان منتشر شده بود.

در خبر بعدی که ۲۴ مهرماه منتشر می‌شود، دادستان همدان توضیحات تکمیلی در این خصوص را این‌گونه اعلام می‌کند: صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند. 

حسن خانجانی ادامه می‌دهد:‌ با تحقیقات و پیگیری‌های اولیه مشخص شد هر سه نفر اینان در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده‌اند.

با وجود اقدامات درمانی دختر و پسری که حالشان وخیم‌تر بود، بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه فوت می‌کنند.

فارس نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد دختری که در این ماجرا فوت شده است نگین عبدالملکی است که نام شناسنامه‌ای او پروین است.

او از اهالی شهرستان قروه در استان کردستان است و بعد از فوت به زادگاهش منتقل و در همان‌جا به خاک سپرده شده است.

عکس | پروژه کشته‌سازی به همدان رسید؟ | نگین عبدالملکی کیست؟

رسانه‌های ضد انقلاب امروز در جدیدترین دروغ‌پردازی‌های خود عکس و متن‌هایی را درباره نگین عبدالملکی منتشر و او را کشته اغتشاشات معرفی می‌کنند.

کد خبر 714612
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • محمد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 42
    این افشا گری با سند و مدرک بسیار عالی است که دست این آشغالهای خارج نشین منافق رو برای مردم رو کنه کومله و دموکرات و گروهک منافقین خلق از دشمنان قسم خورده نه نظام بلکه ملت و خاک ایران هستند که باید از روی کره زمین وجود منحوسشان محو گردد چون اینها حتی به اون کشورهایی که پناهشان دادند خیانت میکنند چون زات این گروهکها همین است
  • محمود خانلاری IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 19
    چقدر مزدور و نفوذی داریم که خوراک رسانه های دشمن را با این سرعت شناسایی و منتقل می کنند. واقعا نباید روی کانون این تحرکات متمرکز شد.
  • حسین احمدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    24 4
    سوال چرا همه اینایی که میمیرن همه اشون بی حجابن یه ادم معمولی توشون نیست
  • Borzoo NO ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    35 2
    در باره مرگ این دانشجو ..اینبار پزشک قانونی نظر داد که وی بر اثر کنسرو ماهی فاسد مسموم شده... / هر روز یکی کشته میشود و پزشک قانونی نظرات عجیب و غریب میدهد..
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 11
    بهتر است نطرات - پیشنهادات - انتقادات مانند کشور های پیشرفته ی خارجی وجود داشته باشد و ازادانه نظر خواهی بدون حب و بغض و نیز- و به شکل الکترونیکی و هوشمند انحام بشود. حتی انتخابات رئیس جمهور نیز نظر خواهی الکترونیکی می شود.
  • مجتبی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 19
    باسلام بنظر بنده فارغ از تهیه یا انتشار اخبار جعلی و تشویش برانگیز حفظ حرمت افراد از همه چیز مهمتر وحائز اهمیت است خداوند بزرگ به ساحت وعظمت قلم سوگند یاد نموده بشکند دستی ولال شود زبانی که بادروغ یا راست با حیثیت انسانی بیگناه بازی می کند ویکی از صفات ذات اقدس الهی را که همانا ستارالعیوب پروردگار است نادیده میگیرد و از همه بدتر کسی که عمق موضوع را میفهمد وکاملا می داند بیان حقیقت هم شرافت کسی لکه دار میشود وبه آن موضوع میپردازد بعضی وقتها سکوت بهترین روش است خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    4 13
    حالا هرکی میمیره ما یه داستان باید داشته باشیم؟
  • رضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 1
    ولی عجیبه یک نفر هم کشته نشده همه به مرگ طبیعی دچار شدن یا از ارتفاع افتادن